Kalau Suke Boleh Like ;)

Shout Here ! *wink*


ShoutMix chat widget

January 25, 2011

Belerang aka Sulphur.


best jugak main tukar2 kaler font nih. tpi bukan slalu la. sakit mata jugak kalau dlm satu post tu ada byk sgt warna. >.<"


oke, ni nk bgtau psal belerang. korang mesti tau apa tu belerang, kn?


whaaaaat? c'mon la guys, xkn belerang pn xtau, aiseymen, meh aku tlong bgtau utk korang. belerang ni mnde yg korang suke main masa raya. alaaa, yg kua cahaya2 pastu berapi2 n kdang kala korang cuba utk bakar baju jiran2 dek kerana xpuas hati dgan bnda alah tu, yea, bnda yg aku mksudkn tu ialah BUNGA RAYA, ehh. silap, bunga api hari raya. bnda alah tu la kot, xtau la korang pggil apa, tpi mnde tu dibuat dari belerang laaaa. ish3 =.=' tau main jee korang ni kn, hehe xD (aku pon sama).


tadi kan, masa aku bukak fesbuk ( aka facebook bgi yg xreti nak eja atau sebut, kesian korang =.=' ) , aku ada baca satu komen ni, ada kaitan dgn belerang, " cari belerang.. tabur tepi tingkap..semut xkan masuk dah.. huhu ". so korang dah dapat satu petua mcm mana nak halau semut2 yg bnyk kat rumah korang. tpi jangan letak dekat tpi dapur gas! nnti meletup naya korang, hehe xD




No comments:

Big Fuchsia Pointer