Kalau Suke Boleh Like ;)

Shout Here ! *wink*


ShoutMix chat widget

January 24, 2011

Cerita Masa Tadika~


sape x penah masuk tadika? ish3, kesian tol kat korang, zaman tadika adalah zaman yg agak best bagi aku, sbb masa tu la kite leh main puas2.
tpi msa mula2 masuk tu nanges la jgak. sia pggil "mama! T-T" , pstu mak aku tinggal camtu je. kesiaaaaan =.=" 


yg paling xleh lupe, penah dlu masa ari kedua masuk tadika, masa jalan dengan mak, ternmpak la sorg budak yg kulit dia warna agak gelap, pastu pernyataan ni pun keluar dari mulut aku yg comel ini,


" mama, nape dia HITAM sgt? mesti tiap2 hari dia minum kopi kn?", mak aku xterkata apa, terus gelak kuat2! =.=" cehh, mana la aku tau pape masa kecik2, tpi budak laki tu blas dendam dengan cucuk mata aku guna gunting, =.=" aiseehhh!! habes darah, siap kena jahit agi! mmg siot ah kau BUDAK HITAM!!! haha, lwak mmg lwak, aku penah gak masuk koir masa tadika dlu, nama aku Firdaus, jadi aku kena pegang huruf F , best gak dpt nyanyi2, pegang tangan rmai2, hahak! tangan laki ke tangan ppuan ke yg dipegang masa tu xjadi masalah, sbb kecik lagi kaaaan! AHAHA. gatal. sudah2.   


rasanya smpai situ je kot, penat dah jari aku taip2 nih, jari aku yg lembut ni mana leh buat kerja sgt. kesian kat diorg. haha. mengengade btol. xD









No comments:

Big Fuchsia Pointer