Kalau Suke Boleh Like ;)

Shout Here ! *wink*


ShoutMix chat widget

January 30, 2011

Hujan Pun Mengerti :'(

Pada tanggal 29 Januari 2011, Cikgu Norhayati Din, cikgu biologi yg pernah mengajar aku sejak aku Form 4 telah pulang ke rahmatullah. Berita tentang pemergian arwah sgt mengejutkan aku, ini kerana arwah adalah seorang guru yg sgt baik, malah arwah juga merupakan seorang pemberi nasihat, pemberi motivasi, arwah dianggap sebagai ibu sendiri. :'(

Antara kata2 arwah sewaktu aku masih menuntut di SMK Chukai :

" Awak tau x kenapa sy nk belajar biologi? Sebab bila sy belajar Biologi, sy dpt melihat kebesaran ciptaan Allah".
Sebelum kwan aku, Syed pergi ke Mesir, kiteorg pernah singgah di rumah arwah, dan arwah sempat berpesan supaya belajar bersungguh2  dan menjadi seorang manusia yg berguna. 


Sesungguhnya pemergian arwah sgt mmberi kesan kepada aku, sbb aku adalah salah seorang pelajar yg sgt nakal, yg selalu diberi nasihat oleh arwah :'(

Akan ku ingat semua pesanan itu wahai cikgu! T-T

Sama-samalah kita menyedekahkan Al - Fatihah kepada arwah cikgu Norhayati Din, dan mendoakan supaya roh arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman. Amin.



No comments:

Big Fuchsia Pointer