Kalau Suke Boleh Like ;)

Shout Here ! *wink*


ShoutMix chat widget

February 13, 2011

Hmm...

Tajuk pon da entah pape. Entri kali ni aku mcm xde ape nk tules sgt, cuma aku nk ajar korang cara nk ucap maaf dlm Korea. Bese kite ckp "i'm sorry...", "sori......", "maaf..., "saya mintak maaf...." pastu korang mesti letak emoticon mcam " :'( " atau " T-T ".
Dalam Korea, maaf disebut sebagai Mianhae  ( 미안해 ) , saya tidak berniat untuk melakukannya pulak disebut Mottae. Mesti korang tertanye2 nape entri kali ni aku tules psal "maaf" n "saya tidak berniat untuk melakukannya" kn?
Actually, aku nk mintak maaf dkat sweetheart aku ni :'(
Mianhaeyo, mottae ! T-T da byk sgt buat silap kat dia smpai kdang2 aku rasa dia mcm sgt fedup dah dgn aku, aku ni agak teruk la :'(
slalu wat dia sdih, slalu wat dia sakit hati, slalu wat dia masam muka, slalu gduh, sume sbb aku.
Tapi aku nk sgt ckp kat dia yg aku ni sgt ___________ ehem2...korang isi la sniri tempat ksong tu, i'm sure you all know what i'm trying to say. Yeah! tu dia jawapannya! :p
Aku tules entri ni dlm keadaan sedih :(
Sgt sedih :(
Sbb aku ni jeles yg keterlaluan ! :'(
Aku xtau camne nak wat da, bukan aku xpenah than, xpenah cuba buang rasa jeles tu, tapi tu mmg perasaan semulajadi T-T
Xpe la, tengs sbb sudi dgr aku merapu2. Korang jgn jadi mcm aku, jeles je memanjang. Aku dlm proses utk ubah diri aku ni, mmg sgt kena ubah. Utk si dia yg tercinta, pape pun aku sggup buat. Lautan api sekalipun aku sggup renangi, cewaaah ! Ayat khas utk kamu yg tercinta tau ! <3
Itu saja rapuan ikan kerapu kali ni ! Babai :(

No comments:

Big Fuchsia Pointer